Forum forum.babia.pl Strona Główna forum.babia.pl

Zazdroszczę!

A mówiłam 'jedź z nami'! To nie... Razz

PostWysłany: Pon 21:49, 02 Sty 2006    Temat postu:

szkoda tylko, ze Kuba z ekipa tak szybko uciekli... Ale on chociaz nie zapomni tj imprey do konca życia - blizna na ręce mu nie pozwoli...

... nie musze dodawac czyim nozem sobie ja zrobił Wink
kubulek
Odznaka Brązowa

Dołączył: 03 Gru 2005

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Pon 23:16, 02 Sty 2006    Temat postu:

Ta polała się pierwsza krew..oj polałaVery Happy...ekipa uciekla bo zimno jej bylo i ze wzgledów kóre wyłożyłem Jahodowi...ja solidarnie z ekipą chociaż zimno nie doskwierało to ręka mnie niepokoiła, GOPR-owiec na Miziowej stwierdził że odkażanie Smirnofem byłoby grzechem smiertelnym i marnotrastwem niewybaczalnym i poradził mi żebym na następny raz odkażał moczem..ciekawe:/Very Happy

PostWysłany: Pon 23:45, 02 Sty 2006    Temat postu:

a obecnie jak ma się twoja przednia łapka?
kubulek
Odznaka Brązowa

Dołączył: 03 Gru 2005

Skąd: Wadowice

PostWysłany: Wto 9:16, 03 Sty 2006    Temat postu:

Nijak..goji sie jakby wcale na to nie miala ochoty, dla pewności obkładam ją rywanolem, troche to potrwa bo i w GOPR-ówce i w przychodni w Kraku zgodnie stwierdili że szef by nie chwycił, a rana się rozłazi:/

PostWysłany: Wto 12:19, 03 Sty 2006    Temat postu:

jahod napisał:

A co do niskich temperatur w których przyszło Wam spać, to żeby nie było niesprawiedliwie pierwszą noc w Nowym Roku spędziłam na lewej górze! Nie wiem tylko czemu koło ziejącej śniegiem, wiatrem i zimnem dziury ;/

Zwacam Ci uwage, ze tej nocy bylo wrecz goraco - cale -5, a nie -15 jak poprzedniej Razz

kubulek napisał:

Daj jej tydzien - raz mialem cos podobnego, gdy przeskakiwalem przz pewien plot i nadzialem sie na drut kolczasty - tydzien sie paprala, a teraz nawet blizny nie widac:) Bedzie git.

PostWysłany: Wto 19:55, 03 Sty 2006    Temat postu:

mefistofeles napisał:

No ale to już nie moja wina, że akurat się na odwilż zebrało Smile liczą się dobre chęci!!

PostWysłany: Wto 23:39, 03 Sty 2006    Temat postu:

relacja na szybko:

Czwartek 29.12.2005
Po całonocnej podróży dotarliśmy do Korbielowa. Wyszło słoneczko i nasz pesymizm budowany padającym na potęge śniegiem ustapił całkowicie. Jeszcze w Korbielowie niemiłe zaskoczenie - nie stac nas na wypozyczenie dwóch kompletów nart - 40PLN za dobe to cena zaporowa. Decydujemy sie wypozyczyc jedną deskę snowboardową i tak objuczeni (po uprzednim sprawdzeniu deski na oslej łączce) ruszamy pod górę nartostradą wzbudzając zdziwienie narciarzy. Po godzinie Asia (poierwszy raz poważnie w górach Wink ) chce mnie zabić, ale widoki rekompensuja zmęczenie. Przed 14 docieramy na Halę Miziową. Widok na Babią - cudowny, jak z pocztówki. Posilamy się i przed 15 ruszamy w stronę Hali Górowej. Ale zaraz - którędy? Jest niby tabliczka, ale niedokonca w te stronę w którą się spodziewamy. Na szczęście pojawia się dwoje turowców, którzy zmierzaja w te samą stronę. Ruszamy więc z nimi. Piękny ubity snieg nartostady ustępuje puchowi najpierw do kolan,a potem nawet głębiej. Na szczęście jedenz turowców odciąża Asie z plecaka, więc idzie nam sie znośnie - problemem sa tylko moje wywrotki - z przyczepiona do plecaka deską nie zawsze moge się sam podnieść Smile. Po zachodzie Słońca docieramy w koncuna miejsce - strara bacówkę na Hali Górowej.
Jagody jeszcze nie ma, dowiadujemy się jednak, ze śpimy na górze - czyli w wielkim pomieszczeniu, w którym temperatura jest zbliżona do tejna zewnątrz -aktualnie -10.
Spędzamy wieczór w kuchni,by potem przebrani pójść spać - dali nam na szczęście materace i dwie bazowe kołdry.

Piątek 30.12.2005

Wstajemy za późno. O dziwo wyspani. Przy dziesięcistopniowym mrozie dasię jednak spać. Do tego sypiący snieg, który zasypuje ślady zniechęca nas do wyjścia na Miziową. Postanawiamy więc pojeździć an desce w puchu na naszej hali. Na pocżatku jest ciężko -co rusz się wywracamy (co jednak jest bardzo fajne w tak miękkim sniegu), potem jest trochę lepiej. Kończymy kiedysię robi ciemno. Reszta dnai standardowo - herbatka, jakies jedzonko i miła atmosfera.W między czasie docierają ludzie z krakowskiej sekcji turystykigórskiej przy AGH. Fajna ekipa, choc nie udaje sie ich zintegroawac z tymi co już są. Do tego Kuba poważnie uszkadza sobie rękę moim scyzorykiem. Wieczoremzaczynamy więtowac urodziny Jagody. Ogólnie wesołoSmile

sobota 31.01.2005

Tej nocy było -15, jednak spało sie nam równie fajnie.Ranoco prawda czułem lekki katar, ale szybko mi przeszło. Za to ludzie z sekcji wymiekli. Decyduja się wracać. Kuba by został,ale musi coś zrobić z łapą (potem goprowcy powiedzą mu, ze dobrze iż nie odkażał Smirnoffem, bo byłby to grzech śmiertelny i marnotrastwonieybaczalne - lepiej to robic moczem). Asię ich ucieczka wprawia o tyle w dobry humor, ze ona jako debiutantka sobie radzi a ci, niby stare repy, odpuszczająSmile
Ponieważ znowu zaspalismy, kolejny raz odpuszczamy Miziową. Tym razem śnieg nie sypie, za to wiatr wieje z siłą huraganu. Pluisem tejsytuacji jest odrobina słoneczka i widoki na Babią. Znowu więc jeździmy w puchu. Po przetarciu ścieżki udaje sie nam czasem zjechac na dół z jednym tylko zatrzymaniem, czasem nawet daje się zaszaleć i zjechac przy duzej prędkości kantem deski na puch, ale to zwykle konczy sie po jakimś czasie artystycznym przekoziołkowaniem Smile Znowu konczymy jak jest ciemno.
Zaczynająsie przygotowania do imprezy. Początkowojest drętwo, ale atmosfere próbują naprawiać pozostli krakowiacy (w tym gitarzysta) oraz "stara gwardia" z Gdańska -Janek i Piotrek. Zjeżdza sie tez troche nowych ludzi. Na stół idzie Magister oraz grzane wino (wczoraj pito krupnik). Przed północą część ekipy wychodzi popalic ognisko w snieżnej dziurze. Troche fajerwerków, szampan, dowcipy o rycerzach i nowych ruskich:) Do tego cudowny spektakl ogni sztucznych w dolinie. Po wypaleniu ogniska wraamy do bacówki pośpiewac przy gitarze. Ok 4 idziemy wreszcie spać.

Niedziela 01.01.2006
Wstajemy o 10. Ta noc była najcieplejsza -całe -5,za toprzez szczeliny sypał na nas snieg. Ludzie sie zmywają, wiec i na nas pora, tymbardziej, ze nie mamy zielonego pojecia jak wydostac sie z Korbielowa. Po spakowaniu, posprzątaniu i pożegnaniu wszystkich po 12 ruszamy w drogę. Odcinekw puchu idzie nam znośnie i sporo przed 2 jestesmy na Mizowej. Wreszcie cywilizacja. Ciepła woda, w której mozna sie umyć, toaleta gdzie sie nie przymarza do deski i wogóle luksusy. Próbujemy jeździć, ale na ubitym sniegu nam to niezbyt wychodzi - po kilku bloesnych upadkach idziemy dlaje w dół. Plan jest taki, ze pojezdzimy sobie na dole czekając na busa, do którego spróbujemy się wbić wraz ekipą krakowską (4 osoby). Stety -niestety - przypadkiem zagadani na parkingu ludzie oferują sie z podwiezieniem naszej dwójki do Żywca - szybko wiec oddajemy deskę i wsiadamy do furgonetki z dwoam milczącymi panami. Za krótkie snowboardowanie bede jeszcze musiałAsi wynagrodzić, tymczasem zastanawiamy sie, czy tych dwóch panów nie ma codo nas jakiś innych planów - okazuje sie, ze jednak nie i około 17 jestesmy w Żywcu. Stąd do Bielska na pizze, do Katowic, potem na podłodze do Poznania i o 8 rano 2.01.2006 jesteśmy w Inowrocławiu.
Tak konczy się jedna z najwspanielszych przygód mojego życia Smile

PostWysłany: Śro 0:48, 04 Sty 2006    Temat postu:

Piątek 30.12.2005

Wieczoremzaczynamy więtowac urodziny Jagody. Ogólnie wesołoSmile

Urodziny zaczeliśmy świętować dopiero o 00.01! A to już sobota była Laughing Tak, tak wiem... szczęśliwi czasu nie liczą Cool

Specjalne podziękowania dla tego, kto wtargalł na górę mój prezent (i zniósł, a raczej zjechał z nim na dół) :*
przemek p

Smile

PostWysłany: Pią 17:29, 20 Sty 2006    Temat postu:

mefistofeles napisał:
. Posilamy się i przed 15 ruszamy w stronę Hali Górowej.

No to się posiliłam i wyruszam w stronę..! Tyle, że przed 18! Do zobaczenia za tydzień.. o ile nie zamarznę Very Happy

PostWysłany: Sob 0:47, 21 Sty 2006    Temat postu:

takim to dobrze...

PostWysłany: Wto 17:17, 24 Sty 2006    Temat postu:

Tyle, że przed 18! Do zobaczenia za tydzień.. o ile nie zamarznę Very Happy

Prawie zamarzłam! Więc juz jestem Smile
Mimo wszystko widoki i zjazdy bajeczne!!!
przemek p
Odznaka Srebrna

Dołączył: 02 Gru 2005

Skąd: Kace

PostWysłany: Śro 2:03, 25 Sty 2006    Temat postu:

Tyle, że przed 18! Do zobaczenia za tydzień.. o ile nie zamarznę Very Happy

Prawie zamarzłam! Więc juz jestem Smile
Mimo wszystko widoki i zjazdy bajeczne!!!

No właśnie. Gdzie byłaś? Bo nie zdążyłem odpowiedczieć w temacie trasy.Very Happy
A co do Sądeckiego to chcę się wybrać na początku marca na imprezę o nazwie "Kwadratlon".

PostWysłany: Śro 2:18, 25 Sty 2006    Temat postu:

przemek p napisał:

Byłam jak zwykle tej zimy na Górowej Smile Górowa - Miziowa - Szczawiny / Kopiec - Miziowa - Górowa --> i tak prawie codziennie, najwyższy czas na zmianę miejsca! Ileż można?!
A Gorce i Sądecki zamieniłam na Bieszczady - postanowiliśmy się podpiąć pod obóz zimowy nowego kursu Twisted Evil Niby dzięki temu mamy mieć większą motywację..
Zasięgnęłam języka - na Kwadratlonie też będę, więc w sumie zima w Sądecki wypali mimo wszystko Cool
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.babia.pl Strona Główna -> Kulturalia i nasze wyprawy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)