Forum forum.babia.pl Strona Główna forum.babia.pl

Ostatnio byłem na...
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny

Dołączył: 30 Lis 2005

PostWysłany: Nie 0:18, 16 Kwi 2006    Temat postu: Ostatnio byłem na...

W tym temacie proponuję wpisywać swoje wycieczki, które ostatnio odbyliśmy. W miarę możliwości zobrazowane fotografiami (miniaturki).

Ja zaczynam :wesoly: :
Cel: Koskowa Góra (874 mnpm)
Data: 15 IV 2006
Czas trwania: jednodniowa- 6 godzin
Typ: Rowerowa
Różnica wzniesień: 544m

O godzince 11 wyjechaliśmy z Mychą z Zembrzyc (320mnpm) i trasą wiodącą przez Garce (osiedle Suchej Besk. za Skawą) skierowaliśmy się do Suchej Beskidzkiej, następnie do Grzechyni i Makowa Podhalańskiego. 90% Trasy asfalt, więc całość zajęła nam raptem godzinkę.
Potem skierowaliśmy się do Żarnówki, aż do krańca asfaltu w wiosce. Ten odcinek wydawał się być najtrudniejszy po ciągle było pod górę, czasem naprawdę stromo. Jednak, gdy wjechaliśmy za Żarnówką na niebieski szlak zaczęliśmy tęsknic za równomiernym wzniesieniem.. Jak się okazało ostanie 3 km musieliśmy prowadzić rowery przez śnieg sięgający ponad kolana. Miejscami trzeba było przenosić rowery. Zamiast 20min odcinek zajął nam ponad godzinę i wyczerpał nam ostatnie zapasy sił Confused
Szczyt Koskowej góry jak się okazało jest... Zaorany Smile Prawie na całej powierzchni poza ogromnym masztem sieci GSM są pola z ziemniakami. Tam też pies właściciela pola urządził sobie na nas polowanie, ale jak to każdy pies i ten przegrał w starciu z rowerzystami Very Happy
Na szczycie 20 min odpoczynek i upragniony zjazd. Niestety z tym też wiązało się straszne rozczarowanie Sad
W lesie na szczycie jest mnóstwo śniegu a że była temp 20' więc wszystko topniało. Droga zamieniła się w potok. Na dodatek całą trasą pokrywały ogromne kamienie. Zjazd raczej dla rowerów Enduro nie XC. W lecie wygląda to zupełnie inaczej!- Zjazd jak marzenie.
Ja na mojej Meridce opisanej w temacie NASZE ROWERY jakoś dawałem radę. Czasem musiałem zjeżdżżać z tyłkiem na tylnim kołem. Jednak Mycha nie zawsze dawała radę na swoim Treku 3700 i trzeba było rower prowadzić (co i tak wychodziło szybciej niż zjazd na dociśniętych hamulcach)

W związku z mnóstwem zmarnowanego czasu na prowadzeniu rowerów na szczyt przez śnieg czas zaczął nas gonić. Na 18 musieliśmy być w kościele a była już godzina 16. Zmodyfikowaliśmy plan i zamiast jechać na Mioduszynę (Kusicę) przez Makowską Górę, a następnie zjeżdżać do Zembrzyc, zjechaliśmy do Centrum Makowa. Stamtąd już asfaltem do Domu.
W domu byliśmy na 17:45 więc z lekkim spóźnieniem zaszliśmy do kościoła.
Całość przejechaliśmy w 5 godzin 40 minut- 4h ciągłej jazdy. Zajęło nam 42km przy wymownej średniej... 9km/h Confused Rożnica wzniesień - 874m-320m = 544 m Cool

PostWysłany: Nie 2:31, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Tak w telegaficznym skrócie. Smile

Cel: Baraniec, Krywań
Data: 8 - 9 IV 2006
Czas trwania: dwudniowa
Typ: Narciarska
[przyp. admina]

Tydzień temu (08.- 09.) łikend na nartach .
Sobota- Baraniec żółtym szlakiem od wylotu Dol. Żarskiej, zjazd ze szczytu na pn-zach. Piwo w Żarskiej chacie. Zjazd na parking i drugie piwo w chacie Koziar. Smile
Niedziela- Krywań z Trzech Studniczek przez Kopę Krywańską, zjazd ze szczytu Wlk. Żlebem Krywańskim, trawers wierzchołka Kopy Kryw. i zjazd lasem do Trzech Studniczek.

P.S. Koskowa fajna jest. Byłem dwa razy niestety widoki były słabe. Raz tam spałem w namiocie na samym szczycie (plaskato tam jest) i wylazłem na wieżę rano ale widoczność była kiepska niestety.

Ostatnio zmieniony przez przemek p dnia Nie 15:01, 16 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Nie 14:33, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Sprostowanie: oczywiście nie trzeba pisać niewaidomo jakich relacji Wink Wystarczy wypełnić metryczkę:

Cel:
Data:
Czas trwania:
Typ:
Różnica wzniesień:

I dodać 2 zdania (kto chce to więcej oczywiście) Very Happy
Tak oto utworzymy notesik z trasami forumowiczów, z którego będzie można coś wybrać na swoją wyprawę. Zawsze będzie wiadomo kogo pytać ewentualnie o szczegóły!

PostWysłany: Nie 15:07, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Dołączył: 30 Mar 2006

Skąd: Radomsko

PostWysłany: Nie 16:16, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Cel: Radomsko - Kraków, Chochołów
Data: długi weekend majowy
Czas trwania: 4 dni
Typ: rowerowa
Różnica wzniesień: ???

Pierwszego dnia przejechaliśmy jurę tj. od Radomska przez Janów, Mirów, Włodowice, Smoleń, Wolbrom do Skały,
Drugiego dnia: Skała - Kraków - Dobczyce - Mszczana Dolna - Rabka
Trzeci dzień: Rabka - Raba Wyżna - Chochołów - Zakopane - Nowy Targ - Rdzawka - Rabka
Czwarty dzień - Nowy Targ - Dębno - Sromowce Niżne - Niedzica - Nowy Targ. Całość trasy przejechaliśmy asfaltem, niestety bez juków z plecakami Confused Strat własnych: zero (no może poza wylądowaniem kumpla w rowie przy zjeździe na Rabkę w Rdzawce). Fajna wyprawa, dobrze ją wspominam - teraz przedłużył bym ją do jakiś 7 dni (chociaż czasami odskoczyć od asflatu i mieć na jurę z 3 dni), nie wybrałbym się na taka wyprawę bez juków hihi...
jahod
wiewiórka

Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 18:50, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Cel: Babia Góra Cool
Data: 13 IV 2006
Czas trwania: tak mniej więcej 13:50 - 16:10
Typ: narciarska i z zaskoczenia Smile
Różnica wzniesień: 713 m

Trasa typowa dla wycieczek zautomobilizowanych: Krowiarki - Babia - Krowiarki! Na dole śniegu po kolanko, choć miejscam przetarte do kamieni, za to na górze.. bezkresne lodowe pole.
Pogoda marna - na dole mżawka, za to nad granicą lasu śnieżna zawieja + mgła = widoczność na 10 metrów!
Ale za to jaki zjazd! mmhm!

Nawet 3 turystów po drodze spotkaliśmy Smile

PostWysłany: Pon 11:41, 17 Kwi 2006    Temat postu:

jahod napisał:
Cel: Babia Góra (...)
Typ: narciarska i z zaskoczenia (...)
Ale za to jaki zjazd! mmhm!

Pozjeżdzałbym sobie północnymi stokami Babiej. Smile
ammo
Odznaka Srebrna

Dołączył: 02 Sty 2006

PostWysłany: Pon 13:44, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Ja może napisze gdzie byłem w ostatnim czasie (nie ostatnio) a to z tego względu że ostatnim razem zawitałem w Beskid Mały (Czupel, Suchy Wierch, Gronik) w którym nie było tak atrakcyjnie jak na niżej opisanej trasie./
01.04.2006
Cel: Wlk. Racza, Upłaz, Magura, Kikula
Czas trwania: 1dniowa (9.00-16.00)
Typ: piesza/rakiety śnieżne
Suma podejść: (od Rycerki do Zwardonia) - 1030m

Trasa z Rycerki na W. Raczę (zn. żółte - 1.15h) i zejście do Zwardonia szlakiem czerwonym a od Magury niebieskim (granicznym) - 4h. Na Raczy 1-1,5m śniegu, w Zwardoniu znacznie mniej, mimo odwilży czynne, dobrze utrzymane stoki narciarkie (okolice Skalanki). Ogólnie niełatwa trasa, ale satysfakcja jakaś tam jest: z Raczy do Zwardonia udało się przejść bez zatrzymywania się Smile...
ps.: sorry za brak zdjęć Crying or Very sad

PostWysłany: Czw 13:23, 27 Kwi 2006    Temat postu:

Cel: Lanckorońska Góra (550m.n.p.m.).
Data: 26 IV 2006
Czas trwania: jednodniowa- 5 godzin
Typ: Rowerowa

Fotki będą jutro. Większość trasy do asfalt, ale nie obyło się też bez długich leśnych zjazdów. (Niestety jeden był będny i trzeba było się wracać 20 minut Wink )
Celem był Zamek na Lanckorońskiej Górze, oraz Zabytkowy rynek Lanckorony. Przyjemna wycieczka- Dla osób z krakowa polecam start z Kalwarii wtedy można się zamknąć w 2-3 godzinach pieszej wycieczki, lub krótszej wyprawy rowerowej. My starwoaliśmy w Zembrzycach to było troszkę dłużej. Zero prostych odcinków ciągle w górę albo w dół.

Odległość: 38km czas jazdy non stop: 3 godzniny średnia 12km/h

Data:30 kwiecień
Czas trwania:4 godziny i 8 minut
Różnica wzniesień: ?(mała)

Więc 30 kwietnia wybrałam sie trsą dom-Barania Góra- dom z moim rodzeństwem Very Happy Szliśmy bez szlau bo tak się uparł mój brat no i się troche pogubiliśmy ale potem jakoś się poszło "na wyczucie" i udało się dojść do wieży widokowej a tam na górze........widok.....rozlanego mleka w dolinach Very Happy Very Happy Very Happy Mam tutaj namyśli że widoczność była zerowa Sad A szkoda!No ale szliśmy z taką świadomością więc nie mogło być rozczarowania....Wyszliśmy o godzinie 13:40 z domku a wróciliśmy o godzinie 17:48 Very Happy Nie było tak tragicznie jeśli brać pod uwagę to że się pogubiliśmy Cool Śniegu tam jeszzcze jest...buty mieliśmy całe mokre bo jak tu mieć suche jak się idzie bez szlaku Very Happy Ehhh wogóle cała ta eskapada taka śmieszna była Wink Wink Szlaki będą raczej OK. Tylko u nas teraz troche pada więc snieg sie tam bedzie na Baraniej troche topił Confused .Serdeczenie Was zapraszam ale wybierzcie pogodę taką żeby było daleko widac i idzcie moze lepiej szlakami az snieg stopnieje Very Happy

Pozdrawiam!
ammo
Odznaka Srebrna

Dołączył: 02 Sty 2006

PostWysłany: Wto 9:11, 02 Maj 2006    Temat postu:

Cel: Oźna, Rycerka, Przegibek, Rycerzowa, Młada Hora, Rycerka Dolna.
Data: 30.04; 01.05
Czas trwania: 2 dniowa (namiot) - 1 dzień: od 8.30 do 18.00; 2 dzień: od 8.00 do 12.30
Typ: piesza
Różnica wzniesień: 1 dzień: 1470m; 2 dzień: 100m
KM: 1 dzień: 22km; 2 dzień: 11,5km
Start w Zwardoniu PKP. Dojście do Dworca Beskidzkiego PTTK i jazda niebieskim szlakiem (4h) do Rycerki Kolonii. Z tamtąd na Przegibek> dalej na Wlk. Rycerzową czerwonym> zejście do schroniska> Mała Rycerzowa>zejście (nocka). W drugi dzień to już rekreacja... Trzy i pół godzinnym szlakiem przez Mładą Horę do Rycerki PKP (zn. czerwone).
90% trasy bez śniegu (jedynie na szlaku z Przegibka na Rycerzową), poza tym niemal cały czas błoto pośniegowe.
Pogoda słaba. W pierwszy dzień mgła, zimno; pod wieczór nieco cieplej. Noc z kolei bardzo zimna. Dzień drugi zimno, mgła, deszcz.
Zdjęć wiele nie robiliśmy bo pogoda jak wiadomo nie dopisała, ale spójrzcie... Very Happy :
Z miejsca biwaku:

Data:3 maj
Czas trwania:od 12:04 do 16:09
Różnica wzniesień: ?

Więc 3 maja wybrałam się z siostrą na spacerek...Zjechałysmy autobusem do Nowej Osady -Skrzyżowanie.I zaczęłyśmy wędrówkę/spacerek.Podeszłyśmy kawałek i popatrzałysmy sobie na wodospad...Dużo ludzi było to idziemy dalej...Zielonym szlakiem...Mijamy hotel PTTK.Podchodzimy na Zapore w Wiśle-Czarnem.Szłysmy obok Nadleśnictwa w Wisle..U nich rosną piekne kwiaty!M.im. moj kochany Żywiec! Rolling Eyes Bukiecik dosyć spory i ruszamy na wał..Ludzi "jak mrowkow" Laughing Szkoda gadac..Popatrzałymy sobie na chwile na widoczek...i ruszamy dalej...Wzdłuż drogi dochodzimy do skrzyzowania i skrecamy w stronę Rezydencji Prezydenta RP do Zamku w Wiśle.Jest godzina 13:11 i ogladamy sobie co nieco... Rolling Eyes
Ruszamy dalej...samochodów peło ,ludzi też sporo spaceruje...Przez wiatrołomy oglądamy nasz domek Cool Całe rodziny drepcza asfaltem...dochodze do wniosu że ja jestem jakaś....Dlaczego nie wzielam rowera????????? Crying or Very sad Crying or Very sad Rozpacz!Szczególnie jak smigaja koło nas..to się żal robi Sad Ale coż!Idziemy a\dalej dzielnie...Ludzie o różnych rzeczach mówią..To fragment..."Jak Jadzi ten królik obgryzł wersalke.." Very Happy Druga.."Mamo a muchy lubią kwiaty?" Very Happy Ehhh sporo można usłyszec mimo woli Rolling Eyes
Nareszcie dochodzimy do schroniska!Siadamy sobie...odpoczywamy Very Happy Zagadnęłysmy mame i corke ktore byly tam z pieskiem!Piekna labladorka!Nazywa sie Astra a moiwa do niej Asti Very Happy Very Happy Cos pieknego taki psiaczek!Aha do schroniska doszłyśmy o 14:13 a wyruszamy o 15:04 Rolling Eyes No i teraz patzrymy z łąki obok schroniska na Ochodzita!Przy tak dorej widocznosci to o mało a byśmy widziały co kto tam przed domem robi Rolling Eyes Very Happy Heheh...no super pogoda!Schodzimy do Czarnej Wisełki...(wychodzimy obok Potoku Ciepła)I ruszamy w dól...Śpiewamy sobie Rolling Eyes Wesoło jest!o 15:33 mamy odpoczynek Very Happy I jak wyruszamy to słyszymy za sobą babe na szpilkach Confused Confused Confused Confused Myślałam ze sie załamie szkoda gadac...
O 16:02 jestesmy przy pensjonacie Wisełka.Odpoczywamy...
a o 17:00 jesteśmy już w domu...

To ijscie asfaltem było dobijajace!No ale dobrze ze gdzies poszlysmy szkoda bylo by tego dnia wolnego! Very Happy

Jednak polecam inne ciekawsze trasy!

No albo bierzcie rower!

Data:1-2 maj
Czas trwania: dwudniowa
Różnica wzniesień: ?

Pierwszy dzień dojazd samochodem do Rycerki Dolnej. Czarnym szlakiem przez Będoszkę na Przegibek, tempo wolne. W schronisku gorąca herbata, niektórzy kawa. Ze schroniska w deszczu najpierw zielony do rycerki kolonii, a pózniej do góry żółtym, szybkie tempo 2 godz.
Spanie na podłodze w schronisku na Wielkiej Raczy, zero widoków, mgła deszcz. Mimo, że ludzi dużo super atmosfera Laughing
Drugi dzień: pobudka wcześnie rano super widoki, w dolinkach mgły, ale Tatry i Fatre super widać. Super panorama. Mgła wędruje do góry. Trasa na Przegibek czerwonym tempo spokojne, dużo błota i śniegu. Z Przegibka zielonym do Rycerki Dolnej.

Podsumowanie: wycieczka mimo deszczu Crying or Very sad udana Laughing . Jednak to ostatni nasz wypad w Polskę podczas długiego weekendu, ludzi wszędzie dużo.
mefistofeles

Różnica wzniesień: spoooro, średnio dziennie ok 600

relacja + zdjecia tutaj:

PostWysłany: Nie 22:29, 07 Maj 2006    Temat postu:

Cel: Pilsko z Sopotni Wlk.
Data: 30. 04 i 03. 05. 2006
Czas trwania: dwa razy półdniowa Smile
Typ: narciarsko-piesza albo na odwrót Smile
Różnica wzniesień: ok 800 m do góry i tyle samo w dół
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.babia.pl Strona Główna -> Kulturalia i nasze wyprawy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)